Politica di Minerali di Cunflittu

Nanchang Cemented Carbide LLC (NCC) hè una di e cumpagnie principali in u campu di Carbide di Tungstenu in Cina. Avemu ritruvà nant'à u cunfizzioni di prodottu Tungsten.

In lugliu 2010, u presidente di i Stati Uniti Barack Obama hà firmatu a "Legge di Riforma è di Prutezzione di i Consumatori di Dodd-Frank Wall Street" chì include a sezione 1502 (b) nantu à i Minerali di Cunflittu. Hè pruvatu chì u cummerciu di certi minerali, Columbite-Tantalite (Coltan / Tantalum), Cassiterite (Stagnu), Wolframite (Tungstenu) è Gold, chjamati Minerali di Cunflittu (3TG), sustenenu u finanziu di u cunflittu civile in a RDC (Democratic Repubblica di u Congo) chì si trova chì hà una viulenza estrema, è ignuranza di u dirittu umanu.

NCC hè una sucietà cù un staff di più di 600 centu. Seguitemu sempre u principiu per rispettà è prutege u dirittu umanu. Per evità chì a nostra impresa sia implicata in u minerale di cunflittu, avemu dumandatu à i nostri fornitori di aduprà materiali chì sò stati acquistati in modu legalmente responsabile. Cum'è l'avemu cunnisciutu i nostri fornitori furniscenu sempre i materiali da e Miniere Cinesi lucali. Continueremu à piglià a nostra rispunsabilità per dumandà à i fornitori di divulgà l'origine di u materiale interessatu à 3TG è assicurà chì i metalli aduprati in a fabricazione di i nostri prudutti sò senza cunflittu.


Tempu di posta: Nov-25-2020