Pulitica di Minerali di cunflittu

Nanchang Cemented Carbide LLC (NCC) hè una di e cumpagnie principali in u campu di Tungsten Carbide in Cina. Fighjemu nantu à a fabricazione di prudutti di tungstenu.

In lugliu 2010, u presidente di i Stati Uniti, Barack Obama, hà firmatu a "Dodd-Frank Wall Street Reform and Consumer Protection Act" chì include a sezione 1502 (b) nantu à i minerali di cunflittu. Hè dimustratu chì u cummerciu di certi minerali, Columbit-Tantalite (Coltan/Tantalum), Cassiterite (Tin), Wolframite (Tungsten) è Gold, chjamati Conflict Minerals (3TG), sustene u finanziu di u cunflittu civile in a RDC (Demucratic). Repubblica di u Congo) chì si trova à avè una viulenza estrema, è ignuranza di u dirittu umanu.

NCC hè una cumpagnia cù un staffu di più di 600 centu. Seguimu sempre u principiu di rispettu è prutegge u dirittu umanu. Per evità a nostra attività di esse implicata in u minerale di cunflittu, avemu dumandatu à i nostri fornitori di utilizà materiali chì sò stati acquistati in modu legalmente rispunsevule. Cum'è sapemu chì i nostri fornitori furniscenu sempre i materiali da e miniere chinesi lucali. Continueremu à piglià a nostra rispunsabilità per dumandà à i fornitori di divulgà l'origine di u materiale in questione à 3TG è assicurà chì i metalli utilizati in a fabricazione di i nostri prudutti sò senza cunflittu.


Tempu di post: 25-novembre-2020