A Cumpagnia di Vendite Aumenta di novu contr'à a Debule Demanda in a Prima Metà di Quist'annu

Dapoi u principiu di u 2014, i prezzi di a materia prima di tungstenu hè statu mantinutu à calà, a situazione di u mercatu hè in a cundizione torbida ùn importa micca in u mercatu domesticu o in u mercatu d'oltremare, a dumanda hè assai debule. L'industria sana pare esse in l'invernu friddu.

Affruntà a situazione seria di u mercatu, a cumpagnia face ogni sforzu per innuvà u mudellu di vendita è sviluppà novi canali di vendita, intantu, a cumpagnia furnisce novi articuli di prudutti à u mercatu per ottene una nova opportunità è più cote di mercatu.

In a prima mità di u 2015, a vendita di i prudutti principali hà aumentatu di novu paragunatu à u listessu periodu di l'annu passatu, secondu chì e vendite di u 2014 anu aumentatu drasticamente contr'à e vendite di u 2013.

A quantità di vendita di polveri di metallu di tungstenu è di polveri di carburu hà righjuntu più di 200 tunnellate ogni mese in l'ultimi trè mesi. A vendita tocca u più altu storicu. Finu à a fine di ghjugnu, a quantità di vendita hè di 65,73% di e vendite previste di questu annu, è ancu di 27,88% più altu ch'è e vendite di u listessu periodu di l'annu passatu.

A quantità di vendita di carburi cementati hè 3,78% più altu ch'è e vendite di u listessu periodu di l'annu passatu.

A quantità di vendita di strumenti di precisione hè 51,56% di a vendita prevista di questu annu, è 45,76% più altu ch'è a vendita di u listessu periodu di l'annu passatu, hà ancu culpitu u altu storicu.


Tempu di post: 25-novembre-2020