U Mercatu di Tungsten d'oghje

I prezzi di u tungstenu domesticu anu continuatu à debilitatu sta settimana, principalmente per via di a cattiva relazione trà l'offerta è a dumanda di u mercatu, accumpagnata da l'instabilità di l'epidemie glubale, u trasportu, e misure di gestione è a liquidità, rendendu difficiuli di fà chjaramente l'aspettattivi di prospettive di u mercatu, è u generale generale. u sentimentu di u mercatu hè poveru, L'offerta era caòtica, è e discussioni di u cumpratore è di u venditore sò state impastate.

In u mercatu di cuncentrazione di tungstenu, l'atmosfera generale di spedizione upstream hè aumentata, ma sottu u sustegnu di fatturi di costu cum'è a prutezzione di l'ambiente è a scarsità di risorse, i cummircianti sò sempre attenti à a vendita di e dumande di livellu bassu; i clienti downstream ùn sò micca assai motivati ​​​​à entre in u mercatu per riceve merchenzie, è a dumanda generale hè liberata atmosfera parzialmente viota. L'offerta è a dumanda di u mercatu sò state in u stadiu di u ghjocu per un bellu pezzu, u cummerciu spot hè magre, è u focu di e transazzioni mainstream hè cascatu sottu à a marca di 110 000 yuan / ton.

In u mercatu di l'APT, a ricuperazione di l'approvvigionamentu di l'energia è a caduta di u costu di materie prime è ausiliarii hà purtatu à a debilitazione di e cundizioni di supportu per i prezzi di i prudutti. Inoltre, a diminuzione di u prezzu di l'ordine à longu andà di e grande imprese hà superatu l'aspettattivi di l'industria. ordinatu. U mercatu d'oltremare hè statu affettatu da l'atmosfera negativa domestica, è l'intenzioni di compra proattive sò diminuite. E dumande solu bisognu anu ancu riduciutu i prezzi in una certa misura. I pruduttori domestici sò sempre prudenti à piglià ordini cunsiderendu u costu è a pressione di capitale.

In u mercatu di polveri di tungstenu, e prestazioni upstream è downstream di a catena industriale sò sia pusitivi è negativi. L'atmosfera generale di cummerciale di u mercatu hè generale. A compra è a vendita sò prudenti è basate nantu à a dumanda. U mercatu hè debule è stabile. . L'impattu di u recente boom di cube di tungstenu nantu à a dumanda di l'industria è e cundizioni di u mercatu hè statu in vain. L'enfasi di l'industria hè nantu à a ricuperazione ecunomica di l'industria di fabricazione, l'epidemie è a logistica.


Tempu di post: 19-novembre-2021