Quotazioni di u Mercatu di Tungsten d'oghje

I prezzi di tungstenu domesticu fermanu forti, è e citazioni sò ligeramente aggressivi in ​​a speranza di cresce u sentimentu in u mercatu di materia prima. Sicondu a visualizazione attuale di u prezzu di u cuntrattu di transazzione di e compra di Chinatungsten Online è l'indagine cumpleta di diversi fabricatori, u prezzu attuale di u cuncentratu di tungstenu neru pò esse vistu à un altu livellu di 102 000. Yuan / ton, u pruduttu intermediu paratungstate ammonium (APT), chì hè a materia prima principale di u polu di tungstenu ridutta, hè principarmenti cuncintratu in quotazioni tentative di 154 000 yuan / ton.

Nant'à sta basa, i pruduttori domestici anu aumentatu i prezzi di u polu di tungstenu è u polu di carburu di tungstenu; certi pruduttori temporaneamente ùn offrenu micca i prezzi, chì anu causatu temporaneamente carenze di u mercatu; I prucessori di lega downstream chì tenenu ordini sò affruntati da una mancanza di materie prime è un forte aumentu di i costi. Doppiu dilema. U latu di a materia prima ùn pò micca esse u veru fattore di carenza è u panicu inevitabbile in u mercatu hà causatu chì l'offerta è u venditore aspettanu chì u mercatu si ricuperà. In u risultatu, i pruduttori mainstream anu digià alzatu u mercatu di polveri di tungstenu à particella media da 235 yuan / kg è 239 yuan / kg. Offerta tentativa, a situazione di transazzione attuale hè sottumessu à l'osservazione di seguitu.

Comparatu cù l'entusiasmu di e materie prime, u ritmu downstream hè più lento. Ancu s'è l'imprese di l'aliati anu infurmatu successivamente chì anu da aumentà i so prezzi di i so prudutti da 10% o ancu 15% in u lugliu, u mutivu hè chì in più di a prissioni causata da u costu di materie prime, cum'è carburi, carburi cementati U prezzu di impurtanti leganti di metalli, cum'è cobalt, nichel, etc., hè ancu un altru fattore di mutore questu annu per via di u forte aumentu di a dumanda di nova energia. Tuttavia, credemu chì, fighjendu u mercatu globale, a dumanda generale di u mercatu per i prudutti di tungstenu hè supportata. U rolu ùn hè micca chjaru. Ancu se u Bancu Mondiale hà aghjustatu recentemente u PIB di a Cina in 2021 à 8,5%, a ricuperazione ecunomica di i mercati d'oltremare cum'è i mercati europei è americani ùn hè micca bonu cum'è a Cina. U PIB di i Stati Uniti in u 2021 ferma sempre à circa 2,5%, cusì aumenterà bruscamente in un cortu periodu di tempu. U mercatu di materia prima hè difficiule per esse accettatu da u downstream.

L'industria crede chì u gradu di currispundenza di a produzzione attuale è e dati di vendita in a prospettiva di u mercatu hè sempre scunnisciutu. Cecceccu perseguite l'ascesa ùn hè micca favurevule à u funziunamentu longu è stabile di u mercatu. À u cuntrariu, pò causà distorsioni, disconnectioni è blocchi di certi ligami è periodi di a catena industriale, chì affettanu a minera upstream è downstream. U funziunamentu di l'imprese, cum'è l'aliaghji, portanu certi danni.

In generale, a cunfidenza attuale in l'upstream è downstream di a catena di l'industria di tungstenu hè divergente. A fine di a materia prima hè perseguita, è certi imprese anu suspesu quotazioni, sperendu chì a prospettiva di u mercatu serà più prufittuosa, è e risorse di pocu livellu in u mercatu spot sò difficiuli di truvà; l'estremità di a dumanda hè ovviamente prudente, è l'estremità downstream L'appetite di Risk hè bassu, l'entusiasmu per a calze attiva ùn hè micca altu, è e dumande di u mercatu sò soprattuttu solu dumanda. Aspettate è vede a nova volta di previsioni istituzionali è guida di u prezzu di l'ordine à longu andà in u lugliu, è u mercatu di transazzione attuale à a fine di u mese hè in bloccu.


Tempu di post: 30-ghjugnu-2021