U mercatu di carburu di tungstenu vale 27,70 miliardi di USD da 2027 Crescendu à un CAGR di 8,5% | Emergen Research

Vancouver, Culumbia Britannica, 15 dicembre 2020 (GLOBE NEWSWIRE) - U Mercatu Globale di Carburo di Tungstenu valerà 27,70 miliardi USD da u 2027, secondu un analisi attuale di Emergen Research. U carburu cementatu, un subsegmentu maiò di u mercatu, hè anticipatu per esse cunsideratu una scelta potenziale è spessu utilizata, chì pò esse accreditata à e so caratteristiche fisiche è meccaniche distintive, cum'è a resistenza à a deflessione, l'abrasione, a forza di compressione, a forza di trazione è à alta temperatura. resistenza à l'usura.

L'attrezzi fatti da u polveru di carburu di tungstenu sò principarmenti usati in a fabricazione di latte d'aluminiu, buttigli di vetru, tubi di plastica, è azzaru è fili di rame. L'altri spazii d'applicazione includenu a machinazione di ceramica morbida, plastica, cumpunenti di usura, legnu, composti, taglio di metalli, minieri è custruzzione, cumpunenti strutturali è cumpunenti militari.

Punti salienti di u rapportu.

  • In uttrovi 2019, Kennametal Inc., basatu in Pittsburg, hà lanciatu a so nova ala chjamata Kennametal Additive Manufacturing. Questa ala hè specializata in materiali di usura, in particulare u carburu di tungstenu. Per mezu di l'iniziativa, a cumpagnia prova di pruduce pezzi più efficaci à i clienti più rapidamente.
  • Malgradu i fatturi pusitivi, u mercatu di u carburu di tungstenu hè previstu per esse ostaculatu da u so costu comparativamente più altu ch'è l'altri carburi di metalli. Cum'è u polu di carburu di tungstenu pò rimpiazzà l'uraniu, a mancanza di dispunibilità di uraniu in parechje regioni, accumpagnata da i so effetti negativi severi à a salute nantu à u corpu umanu, hè prevista per apre significativamente opportunità per i pruduttori di carburu di tungstenu.
  • In u passatu ricenti, a polvera di carburu di tungstenu hà truvatu a so applicazione in cumpunenti elettronichi è elettrici cum'è cuntatti elettrici, emettitori di elettroni è fili di piombo trà l'altri. Questu hè per via di a capacità di u tungstenu per resiste à l'arcu è a corrosione, chì ponu influenzà positivamente a crescita di u mercatu.
  • In 2019, l'America di u Nordu hà guidatu a crescita di u mercatu è hè prubabile di cuntinuà ancu a so duminanza annantu à u periodu previstu. Questu hè principalmente per via di a crescita in l'industria di a custruzione. Tuttavia, l'Asia-Pacificu hè previstu per emerge cum'è un segmentu potenziale attribuibile à u scenariu di trasportu crescente in nazioni cum'è Giappone, Cina è India.
  • I participanti chjave include Guangdong Xianglu Tungsten Co., Ltd., Extramet Products, LLC., Ceratizit SA, Kennametal Inc., Umicore, è American Elements, frà altri.

Per u scopu di stu rapportu, Emergen Research hà segmentatu u Mercatu Globale di Carbide di Tungstenu nantu à l'applicazione, l'utilizatori finali è a regione:

  • Perspettiva di l'applicazione (Revenue, miliardi di USD; 2017-2027)
  • Carbure Cementé
  • Rivestimenti
  • Alloys
  • Altri
  • Perspettiva di l'Utilizatore Finale (Rivenutu, miliardi di USD; 2017-2027)
  • Aerospaziale è Difesa
  • Automotive
  • Mining and Construction
  • Elettronica
  • Altri
  • Perspettiva regiunale (Revenue: USD Billion; 2017-2027)
    • America di u Nordu
      1. US
      2. Canada
      3. Messicu
    • Europa
      1. UK
      2. Alemagna
      3. Francia
      4. BENELUX
      5. Restu di l'Auropa
    • Asia Pacificu
      1. Cina
      2. Giappone
      3. Corea di u Sudu
      4. Restu di l'APAC
    • America Latina
      1. Brasile
      2. Restu di LATAM
    • Mediu Oriente è Africa
      1. Arabia Saudita
      2. UAE
      3. Restu di MEA

Date un'occhiata à i nostri rapporti correlati:

Mercatu di grafite sfericu a dimensione hè stata valutata à $ 2,435.8 Millioni in 2019 è hè prevista per ghjunghje à $ 9,598.8 Millioni da 2027 à un CAGR di 18.6%. U mercatu di grafite sfericu osserva una crescita di duie cifre attribuita à u so usu crescente in a produzzione di batterie di lithium-ion.

Mercatu di dicromati di sodiu a dimensione hè stata valutata à 759,2 milioni di USD in 2019 è hè prevista per ghjunghje à 1 242,4 milioni di USD da 2027 à un CAGR di 6,3%. U mercatu di dichromate di sodiu osserva una alta dumanda attribuita à a so crescente applicazione in pigmenti, finitura di metalli, preparazione di composti di cromu, tanning di pelle è conservatore di legnu.

Mercatu di l'insulazione acustica A dimensione hè stata valutata à 12,94 miliardi USD in 2019 è hè prevista per ghjunghje à 19,64 miliardi USD in 2027 à un CAGR di 5,3%. U mercatu di l'insulazione acustica osserva una alta dumanda attribuita à a so crescente applicazione in l'edificazione è a custruzione, l'automobile, l'aerospaziale è a fabricazione.

À propositu di Emergen Research

Emergen Research hè una cumpagnia di ricerca è cunsultazione di u mercatu chì furnisce rapporti di ricerca sindacati, rapporti di ricerca persunalizati è servizii di cunsulenza. E nostre suluzioni fucalizzanu solu nantu à u vostru scopu di localizà, indirizzà è analizà i cambiamenti di cumportamentu di i cunsumatori in a demografia, in l'industria, è aiutanu i clienti à piglià decisioni cummerciale più intelligenti. Offriamu studii di intelligenza di u mercatu chì assicurendu una ricerca pertinente è basata in fatti in parechje industrie, cumprese l'assistenza sanitaria, i punti di toccu, i chimichi, i tipi è l'energia. Aggiornemu constantemente e nostre offerte di ricerca per assicurà chì i nostri clienti sò cunuscenti di l'ultime tendenze esistenti in u mercatu. Emergen Research hà una forte basa di analisti sperimentati da diverse aree di sapè. A nostra sperienza in l'industria è a capacità di sviluppà una soluzione concreta à qualsiasi prublema di ricerca furnisce à i nostri clienti a capacità di assicurà un vantaghju annantu à i so rispettivi cuncurrenti.


Tempu di post: 22-ghjugnu-2020